Мудрак, М. М.2014-06-262014-06-262013-08-13Мудрак М. М. Маркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємств / М. М. Мудрак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 483–491.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4076В статті проаналізовано основні форми капіталізації. Визначено зв’язок нематеріальних активів з маркетинговою стратегією підприємства, яка є сукупністю заходів для підвищення капіталізації підприємства. Наведено основні маркетингові стратегії, які впливають на маркетингову капіталізацію. Розглянуто значення маркетингу як інструменту підвищення капіталізації підприємства.The paper analyzes the main forms of capitalization. The connection of intangible assets with enterprise marketing strategy, which is a set of measures to increase the capitalization of the company. The basic marketing strategy that influence the marketing capitalization. The role of marketing as a tool to increase capitalization of the company.В статье проанализированы основные формы капитализации. Определена связь нематериальных активов с маркетинговой стратегией предприятия, которая является совокупностью мер по повышению капитализации предприятия. Приведены основные маркетинговые стратегии, которые влияют на маркетинговую капитализацию. Рассмотрено значение маркетинга как инструмента повышения капитализации предприятия.ukМаркетингкапіталізаціякапіталізація підприємствамаркетингова (суб’єктивна) капіталізаціянематеріальні активимаркетингові стратегіїMarketingcapitalizationcapitalization companiesmarketing (subjective) capitalizationintangible assetsmarketing strategiesМаркетингкапитализациякапитализация предприятиямаркетинговая (субъективная) капитализациянематериальные активымаркетинговые стратегииМаркетинг як інструмент підвищення капіталізації підприємствArticle330.3:65