Решетняк, Тетяна ІванівнаПавленко, Марія СергіївнаPavlenko, Mariia2024-03-212024-03-212022-12-15Павленко М. С. Управління репутацією підприємства: діджитал-підхід : магістр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Павленко Марія Сергіївна ; наук. керівник Решетняк Т. І. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2022. – 76 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43237Кваліфікаційна робота присвячена вивченню процесу управління репутацією. У першій частині аналізуються основні базові концепції та методологічні підходи до управління репутацією, демонструється взаємозв’язок між репутацією підприємства та цифровізацією. Друга частина містить організаційно-економічну характеристику ПрАТ «Оболонь», аналіз його процесу управління репутацією, на основі чого визначено слабкі сторони компанії та потенційні можливості розвитку. У третій частині створено комплексний проєкт вдосконалення процесу управління репутацією за допомогою цифрових інструментів. This paper is devoted to exploring the reputation management process. The first part analyses main basic concepts and methodological approaches of reputation management, demonstrates relationship between enterprise reputation and digitalization . The second part contains organizational and economic characteristics of PrJSC Obolon, analysis its reputation management process, which identified company’s weakness and possible opportunities for development. In third part was created comprehensive project of improving reputation management process using digital tools.ukрепутаціяуправління репутацієюдіджиталдіджиталізація бізнес-процесівсоціальні мережікорпоративна відповідальністьreputationreputation managementdigitaldigitalization of business processsocial mediacorporate responsibilityУправління репутацією підприємства: діджитал-підхідEnterprise reputation management: digital approachOther