Бєляєва, Світлана В.Bieliaieva, Svitlana V.Барабаш, Богдан В.Barabash, Bogdan2017-03-282017-03-282016-03Бєляєва С. В. Управління якістю як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства / С. В. Бєляєва, Б. Л. Барабаш // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 берез. 2016 р.) : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. М. Соболь (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Ч. 2. – С. 15–20.978-966-926-069-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20986У роботі досліджено питання, що визначають якість послуг як засіб підвищення конкурентного статусу підприємства у сучасних умовах. Надано рекомендації, які необхідно враховувати при формуванні та розвитку адекватної сучасним умовам господарювання системи управління якістю послуг на підприємстві.It analyzes the issues that determine the quality of services as a means of improving the competitive status of the enterprise in modern conditions. The recommendations to be considered in the formation and development of adequate modern business environment quality management system services for the enterprise are given.ukякість послугконкурентний статус підприємствауправління якістюquality of servicecompetitive status of the companyquality managementУправління якістю як засіб підвищення конкурентного статусу підприємстваQuality Management as the Means of Improving the Status of Enterprise CompetitiveArticle