Житник, Олена2014-11-072014-11-072011-01Житник О. Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози / Олена Житник // Маркетинг в Україні. – 2011. – С. 12–15.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/517468% експертів з провідних компаній, які працюють у сфері маркетингових досліджень, оцінюють їх як важливі і надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Результати маркетингових досліджень активно використовуються, але часто співвідносяться з досвідом компанії, про це свідчать підсумки експертного опитування MarketView Ukraine ©, проведене InMind у 2010 р. Фахівці прогнозують зростання важливості досліджень у по будові стратегій роботи зі споживачем і стратегічного планування.ukМаркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнозиArticle