Лабурцева, О. І.2016-11-242016-11-242007-01-31Лабурцева О. І. Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи / О. І. Лабурцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 403–418.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20299Досліджено особливості визначення категорії «позиціонування». Узагальнено її зв’язок з іншими маркетинговими поняттями. Розкрито зміст факторів, що впливають на процес позиціонування, а також сутність основних категорій, що входять до їх складу.ukпозиціонуваннядиференціаціяконкурентна перевагаспоживча цінністьМаркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективиArticle339.138