Лазаренко, Юлія ОлександрівнаLazarenko, YuliiaЛазаренко, Юлия АлександровнаБражник, В.Brazhnyk, V.2023-02-072023-02-072022-10-21Лазаренко Ю. О. Обгрунтування напрямів підвищення ефективності управління продуктовим портфелем організації [Електронний ресурс] / Лазаренко Ю. О., Бражник В. / Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (21 жовт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Лук’яненко Д. Г. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 149–151. – Назва з титул. екрану.978-966-926-416-9https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/39091Управління продуктовим портфелем – це стратегічний вибір, який робить керівництво для реалізації бізнес-стратегії організації. У межах цього процесу необхідно визначити, які продукти, ринки і технології є пріоритетними і яка частка кожного з них можлива. Управління продуктовим портфелем відіграє важливу роль у підтримці конкурентоспроможності компанії, що є невід'ємною складовою успіху на ринку. Орієнтація на споживача та задоволення його потреб робить актуальним розгляд та впровадження портфельного підходу до корпоративного управління. Активна політика рітейлерів щодо збільшення асортименту продукції вимагає розробки системи управління товарами з метою досягнення економічної ефективності. Споживчі вподобання та очікування є важливим фактором впливу, що формує ставлення до того чи іншого гравця ринку. Product portfolio management is a strategic choice made by management to implement the organization's business strategy. As part of this process, it is necessary to determine which products, markets and technologies are priorities and what share of each of them is possible. Product portfolio management plays an important role in maintaining the company's competitiveness, which is an integral part of market success. Focusing on the consumer and meeting his needs makes it relevant to consider and implement a portfolio approach to corporate governance. The active policy of retailers to increase the range of products requires the development of a product management system in order to achieve economic efficiency. Consumer preferences and expectations are an important factor of influence that shapes the attitude to a particular market player.ukпродуктовий портфельуправління продуктовим портфелемринкові відносинирозширення асортименту продукціїproduct portfolioproduct portfolio managementmarket relationsproduct range expansionОбгрунтування напрямів підвищення ефективності управління продуктовим портфелем організаціїSubstantiation of directions for improving the efficiency of the organization's product portfolio managementArticle