Земляков, І. С.2014-06-252014-06-252013-08-14Земляков І. С. Інноваційні процеси в діяльності торгівельно-посередницьких підприємств на ринку споживчих товарів / І. С. Земляков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 287–294.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4045У статті досліджено основні інноваційні напрямки організації робіт з формування замовлень покупців. Визначено основні умови їх застосування.The basic innovative trends of work organization on customer orders formation is studied in the article. The basic conditions for their applying are defined.В статье исследованы основные инновационные направления организации работ по формированию заказов потребителей. Определенно основные условия их применения.ukінноваціяінноваційний процесінноваційна діяльністьмаркетингові інноваціїтехнічні інноваціїinnovationinnovation processmarketing innovationtechnical innovationинновацияинновационный процессинновационная деятельностьмаркетинговые инновациитехнические инновацииІнноваційні процеси в діяльності торгівельно-посередницьких підприємств на ринку споживчих товарівArticle339.3