Кизенко, Олена ОлександрівнаСадовник, Олександр ОлександровичSadovnyk, Oleksandr2024-07-052024-07-052024-06-04Садовник О. О. Обґрунтування бізнес-пропозиції щодо продуктової диференціації компанії : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Садовник Олександр Олександрович ; наук. керівник Кизенко О. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2024.- 83 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45086Продуктова диференціація є ключовим інструментом для досягнення цієї мети, оскільки вона дозволяє компаніям завоювати лояльність клієнтів та збільшити свою частку ринку. Предмет дослідження: Теоретичні та практичні аспекти продуктової диференціації, методи її розробки та оцінки ефективності. Product differentiation is a key tool for achieving this goal, as it allows companies to gain customer loyalty and increase their market share. Subject of research: Theoretical and practical aspects of product differentiation, methods of its development and evaluation.ukдиференціаціяліквідністьрентабельністьбалансфінансовий аналізпродуктвартістьdifferentiationliquidityprofitabilitybalance sheetfinancial analysisproductcostОбґрунтування бізнес-пропозиції щодо продуктової диференціації компаніїJustification of the business proposal for the company's product differentiationOther