Бенівська, Інна Володимирівна2014-06-252014-06-252013-08-01Бенівська І. В. Фактори формування конкурентної позиції підприємства / І. В. Бенівська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 222–232.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4036в статті визначено поняття конкуренції, розподілено основні фактори конкурентної позиції на групи, перераховано та описано ці фактори в рамках розподілених груп, а також розкрито суть кожного з них; окрему увагу приділено маркетинговій діяльності як важливої ланки в системі управління конкурентоспроможністю підприємства, вказано її основні принципи та вимоги для успішної реалізації основних цілей підприємства.the article defines the concept of competition, the basic factors of competition position are divided on the groups, these factors are enumerated and described within the framework of the divided groups,and also essence of each of them is disclosed; special attention is paid to marketing activity as an important link in the management of enterprise’s competitiveness, it contains the basic principles and requirements for the successful realization of the main purposes of the enterprise.В статье определено понятие конкуренции, распределены основные факторы конкурентной позиции на группы, перечислены и описаны эти факторы в рамках распределенных групп, а также раскрыта суть каждого из них; отдельное внимание уделено маркетинговой деятельности как важного звена в системе управления конкурентоспособностью предприятия, указаны ее основные принципы и требования для успешной реализации основных целей предприятия.ukконкуренціяконкурентоспроможністьмаркетингмаркетингова діяльністьринкові відносинипопитпропозиціязбутcompetitioncompetitivenessmarketingmarketing activitymarket relationshipsdemandsupplysalesконкуренцияконкурентоспособностьмаркетингмаркетинговая деятельностьрыночные отношенияспроспредложениесбытФактори формування конкурентної позиції підприємстваArticle339.137/138