Остапенко, Ельвіра ОлексіївнаOstapenko, ElviraОстапенко, Эльвира Алексеевна2020-03-172020-03-172014-04-03Остапенко Е. О. Реалізація умов формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в курсі дисципліни «Психологія діяльності та навчальний менеджмент» / Остапенко Е. О. // Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації: матеріали методолог. семінару 3 квіт. 2014 р., м. Київ : у 2 ч. / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. – Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2014. – Ч. 2. – С. 129–136.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/32564Стаття презентує процес реалізації умов формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Акцентується увага на розвитку особистісних якостей студентів, вагомості проведення самоаналізу, рефлексії, групової рефлексії в освітньому процесі. Implementation of the conditions of formation of future economist readiness to professional self-development is presented it the article. Attention is focused on development of students’ traits of character. Importance of self-analysis, reflection, and group reflection in the process of education is emphasized. Статья представляет процесс реализации условий формирования готовности будущих экономистов к профессиональному саморазвитию. Акцентируется внимание на развитии личностных качеств студентов, важности проведения самоанализа, рефлексии, групповой рефлексии в образовательном процессе.ukреалізація умовпрофесійний саморозвитокмотиваціяактивні методи навчаннярефлексіяосвітній процесРеалізація умов формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку в курсі дисципліни «Психологія діяльності та навчальний менеджмент»Article