Пилипчук, Володимир ПетровичPylypchuk, VolodymyrПилипчук, Владимир Петрович2018-10-302018-10-302018Пилипчук В. П. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність / Пилипчук В. П. // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: І. М. Рєпіна (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – № 40. – С. 70–78.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/26039Маркетингове управління діяльністю підприємстві організацій передбачає ефективне використання інструментів комунікації в процесі доведення товарів і послуг від виробника до споживача, а також в процесі зворотного зв’язку; реакція на якісного і кількісного задоволення потреб і попиту. В процесі формування комплексу маркетингових комунікацій необхідно визначити їхню мету, цілі і завдання в умовах нестабільного конкурентного середовища. Ефективність інформаційного впливу на споживача з метою просування товарів або послуг визначається ефективністю функціонування комплексу маркетингових комунікацій.Marketing management of the activity of the enterprise organizations involves the effective use of communication tools in the process of bringing goods and services from the manufacturer to the consumer, as well as in the process of feedback; the response to qualitative and quantitative satisfaction of needs and demand. In the process of forming a complex of marketing communications, it is necessary to determine their purpose, goals and objectives in an unstable competitive environment. Effectiveness of information influence on the consumer in order to promote goods or services is determined by the efficiency of the operation of a marketing communications complex.ukмаркетингкомплекс маркетингових комунікаційвпровадженняефективністьфактори впливуінструменти маркетингових комунікаційmarketingcomplex of marketing communicationsimplementationfactors of influencetools of marketing communicationsefficiencyfact of influencorsetools of marketing communicationsВпровадження комплексу маркетингових комунікацій підприємства та його ефективністьImplementation of the complex of marketing communications of the enterprise and its efficiencyArticle330