Корнилюк, Роман ВасильовичЖученя, Віра ІллівнаZhuchenia, Vira2025-07-022025-07-022025-06-19Жученя В. І. Продуктова стратегія банку виходу на ринок : бакалавр. диплом. робота : 072, Фінанси, банківська справа та страхування / Жученя Віра Іллівна ; наук. керівник Корнилюк Р. В.; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т фінансів, Каф. банк. справи та страхування. – Київ, 2025. – 69 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51105У роботі досліджено етапи розробки та реалізації продуктової стратегії в цифровому банкінгу на прикладі Монобанку. Проаналізовано інноваційні підходи банку, роль клієнтоорієнтованості, новітніх технологій та ефективного позиціонування. Запропоновано рекомендації щодо впровадження інновацій та підвищення лояльності в цифровому середовищі. This paper explores the stages of development and implementation of a product strategy in digital banking, using Monobank as a case study. It analyzes the bank’s innovative approach, customer-centric focus, use of modern technologies, and effective market positioning. Recommendations are provided for introducing innovations and enhancing customer loyalty in the digital environment.uaмаркетингстратегіяаналізклієнтзалученняmarketingstrategyanalysisclientengagmentПродуктова стратегія банку виходу на ринокBank Product Strategy for Market EntryOther