Женжера, СергійZhenzhera, SergyyЖенжера, Сергей2014-06-062014-06-062012-11-06Женжера С. Можливості аналізу та формалізації синергетичних аспектів дидактики / С. Женжера // Університетська кафедра. Культурологія. Аксіологія. Філософія. Етнологія. Дискусії. Рецензії. Анотації : альм. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; Ін-т приклад. та проф. етики ; [голов. ред. Ю. Вільчинський]. – Київ : КНЕУ, 2013. - Вип. 2. – C. 185-194.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3714Article is devoted to features of teaching process and creative thinking’s synergetic viewing. Special attention is paid to its logic formalization possibilities.В статье анализируются особенности синергетического видения процессов общения во время обучения и формирования творческого мышления. Специальное внимание уделено возможностям их логической формализации.ukdidacticsynergeticformalizationquestioncreationдидактикасинергетикаформализациявопростворчествоМожливості аналізу та формалізації синергетичних аспектів дидактикиPossibilities of Analysis and Formalization of the Synergistic Aspects of the DidacticsВозможности анализа и формализации синергетических аспектов дидактикиArticle37.026+001