Шафалюк, Олександр Казимирович2011-09-222011-09-222008Шафалюк О. К. Методологічні основи конкретизації параметрів реалізації потреб споживачів у ринковій економіці / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 171–186.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/469Опрацьовано методичні засади результативної конкретизації параметрів стратегічних планів маркетингу, організації ефективної взаємодії підприємств зі споживачами.ukпотребаспоживанняспоживачмаркетингМетодологічні основи конкретизації параметрів реалізації потреб споживачів у ринковій економіціArticle658.893