Шолудченко, С. В.2016-11-232016-11-232006Шолудченко С. В. До якості продукції через менеджмент якості / С. В. Шолудченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : в 2 т. – Т. 2. – С. 918–928.966-574-969-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20294Розглянуто проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємств шляхом підвищення якості системи управління та якості продукції.ukменеджментперсоналменеджмент якостістандарт ISO 9000мотивація персоналуДо якості продукції через менеджмент якостіArticle658.8