Солнцев, С. О.Овчиннікова, Анна В.2012-03-122012-03-122011Солнцев С. О. Оцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринок / С. О. Солнцев, А. В. Овчиннікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київс. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 356–365.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1251У статті розглянуто існуючі методи оцінювання ризиків, їх сутність, основні переваги та недоліки їх використання. Визначено критерії вибору маркетингових методів оцінювання ризиків. Запропоновано методику оцінювання маркетингових ризиків, що дозволяє більш повно охопити різні групи ризиків.The article presents the existing methods of risk assessment, their essence, the key advantages and disadvantages of their use. The criteria for selecting the marketing methods of risk assessment are defined. The technique for marketing risk assessment which enables to embrace different groups of risks to a greater extent is offered.ukмаркетинговий ризикоцінювання ризиківметоди оцінювання ризиківприйняття рішеньmarketing riskrisk assessmentmethods of risk assessmentdecision-makingОцінювання маркетингових ризиків при виведенні нового товару на ринокArticle330.131.7