Шишигіна, Лілія СергіївнаШишигина, Лилия СергеевнаЗима, Я. М.2016-09-132016-09-132015Шишигіна Л. С. Маркетингові засоби просування туристичних послуг на ринку України / Л. С. Шишигіна, Я. М. Зима // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 418–425.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19288Розглянуто проблеми просування та розвитку туристичних послуг на ринку України. Висвітлено заходи стимулювання збуту туристичних послуг.The article considers the problems of promotion and development of tourism in Ukraine. The publication deals with measures to stimulate sales of travel services.Рассмотрены проблемы продвижения и развития туристических услуг на рынке Украины. Раскрываются виды стимулирования сбыта туристических услуг.ukтуристичні послугипросуваннястимулювання збутуцільовий ринокtourist servicеspromotionsales promotiontarget marketтуристические услугипродвижениестимулирование сбытацелевой рынокМаркетингові засоби просування туристичних послуг на ринку УкраїниArticle338.4:658