Волкова, ІннаЛуцько, Владислав2024-12-232024-12-232024-12Волкова І. Вплив соціальних мереж на популяризацію національних виробників [Електронний ресурс] / Інна Волкова, Владислав Луцько // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 261–263. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47534Здійснено дослідження впливу соціальних мереж на популяризацію національних виробників, що виявляє ключові стратегії та інструменти формування іміджу бренду, залучення широкого кола споживачів та підвищення рівня їх лояльності. Визначено сукупність викликів та можливостей, що супроводжують комерційну діяльність національних виробників у цифровому середовищі. The influx of social influences on the popularization of national brands has been studied, which reveals the key strategies and tools for shaping the brand image, gaining a wide range of followers and promoting their peers loyalty. The totality of influences and opportunities has been identified that support the commercial activities of national producers in the digital environment.ukсоціальні мережіінструменти просуванняспоживча поведінкаімідж брендулояльністьцифрове середовищеsocial measurespromotion toolspositive behaviorbrand imageloyaltydigital middleВплив соціальних мереж на популяризацію національних виробниківThe influence of social networks on the promotion of national producersArticle338.436:339.562/564