Василькова, Наталія ВолодимирівнаСорока, Єлизавета ОлегівнаSoroka, Yelyzaveta2025-01-072025-01-072024Сорока Є. О. Маркетингові комунікації підприємства та шляхи їх розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Сорока Єлизавета Олегівна ; наук. керівник Василькова Н. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 73 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47710У першому розділі було проведено аналіз сучасної наукової літератури та систематизацію теоретико-методичних засад розвитку маркетингових комунікацій. Другий розділ включає оцінку організаційно-економічної характеристики ТОВ «Сільпо-Фуд» та його комплексу маркетингових комунікацій. Також у розділі представлено результати власного опитування з метою оцінки маркетингових комунікацій конкурентів у порівнянні з ТОВ «Сільпо-Фуд». Третій розділ присвячений розробці власних рекомендацій з удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності даного підприємства. Була проведена оцінка економічної ефективності запропонованих заходів за трьома сценаріями. The first section analyzes the current scientific literature and systematizes the theoretical and methodological foundations of marketing communications development. The second section includes an assessment of the organizational and economic characteristics of «Silpo-Food» LLC and its marketing communications complex. The section also presents the results of the author's own survey to assess the marketing communications of competitors in comparison with «Silpo-Food» LLC. The third section is devoted to the development of own recommendations for improving the marketing communication activities of this enterprise. The economic efficiency of the proposed measures was assessed in three scenarios.uk-UAмаркетингові комунікаціїкомунікаційна політикаінструменти маркетингових комунікаційрекламаmarketing communicationscommunication policymarketing communication toolsadvertisingМаркетингові комунікації підприємства та шляхи їх розвиткуMarketing communications of the enterprise and ways of their developmentOther