Ларіна, Ярослава СтепанівнаПідгурська, Вікторія ОлександрівнаPidhurska, Viktoriia2024-01-292024-01-292023-11-23Підгурська В. О. Розвиток системи бренд-менеджменту підприємства на ринку кондитерських виробів : дис. ... д-ра філос. : 051 / Підгурська Вікторія Олександрівна ; Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана. – Київ, 2023. – 279 c.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42265Дисертаційна робота присвячена комплексному дослідженню та поглибленню теоретико-методологічних засад і методичних підходів до розвитку системи бренд-менеджменту підприємства на ринку кондитерських виробів та формуванню актуальних напрямів її практичного удосконалення на даному ринку. The thesis is devoted to a comprehensive study, revealing the essence, and deepening of the theoretical and methodological as well as methodical foundations of the brand management system development at a modern enterprise in the confectionery market, and the formation of practical directions of it`s improving.ukбрендбренд-менеджментбрендингуправління брендомефективністьсистема бренд-менеджментуконкурентоспроможністьспоживачповедінка споживачамаркетингмаркетингові дослідженнямаркетингові активності підприємствамаркетингові комунікаціїдіджитал технологіїстратегіянейромаркетингринок кондитерських виробів Україниплитковий шоколадекологічний маркетингсталий розвитоктовари повсякденного попиту (FMCG)пандемія COVID-19brandbrand managementbrandingefficiencymanaging the brandbrand management systemcompetitivenessconsumerconsumer behaviourmarketingmarketing researchmarketing activities of the enterprisemarketing communicationsdigital technologiesstrategyneuromarketingconfectionery market of Ukrainebar chocolateenvironmental marketingsustainable developmentFMCGCOVID-19 pandemicРозвиток системи бренд-менеджменту підприємства на ринку кондитерських виробівOther658.8:659.126]:663.916](477)(043.5)