Овсяннікова, Юлія2014-11-122014-11-122011-03Овсяннікова Ю. Огляд «топових» автомобілів і автосалонів класу d / Юлія Овсяннікова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 66-69.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5212У сучасному світі мати автомобіль – справді не розкіш, а необхідність. Без засобів пересування існувати складно, і це чудово всім відомо. Проблема починається лише тоді, коли людина замислюється, на якій же марці автомобіля їй зупинити свій вибір. І за характеристиками, щоб не пасла задніх, і за ціною, щоб «не занадто». Сучасний ринок автомобілів дозволяє відшукати машину на свій смак і колір, але навіть вибираючи з одного класу, визначитись вкрай важко. У кожної марки/моделі є свої переваги і свої недоліки. А іноді людям доводиться в певному класі вибирати ту марку машини в автосалоні, якої пропонують більш вигідні умови кредитування.ukОгляд «топових» автомобілів і автосалонів класу dArticle