Дибкова, Людмила МиколаївнаDybkova, LiudmylaДыбкова, Людмила Николаевна2016-10-172016-10-172007Дибкова Л. М. Розробка та використання тестових завдань / Л. М. Дибкова // Проблеми освіти : наук.-метод. зб. / Ін-т інновац. технол. і змісту освіти, Краматор. екон.-гуман. ін-т ; редкол.: С. М. Ніколаєнко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ, 2007. – Вип. 52. – С. 148–156.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19880У статті досліджено етапи розроблення та аналізу тестових завдань. Визначено, що тести є об’єктивним методом проведення оцінювання навчальних результатів, який надає можливість масштабно перевіряти результати навчання студентів. Важлива функція тестів полягає й у використанні їх як методу навчання.The article is devoted to development and analysis of testing tasks. Determined that the tests are objective method of assessment of learning outcomes, which provides scaling check of the results of students learning. An important function of test is using them as a teaching method.ukактивна оцінна діяльність студентівоцінювання навчальних результатівтестові завданняякість освітиactive learning activitiestest tasksevaluation of learning outcomesquality of educationРозробка та використання тестових завданьArticle378.512.63