Ларюшкіна, А. О.Кудлай, Віра ГригорівнаKudlai, ViraКудлай, Вера Григорьевна2022-01-102022-01-102021-11-17Ларюшкіна А. О. Розвиток бренду як фактор підвищення конкурентоздатності товарів на ринку [Електронний ресурс] / Ларюшкіна А. О., Кудлай В. Г. // Сучасні інструменти управління корпоративними фінансами: зб. матеріалів V Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 17 листоп. 2021 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.]; [оргком.: В. К. Хлівний та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 165–168. – Назва з титул. екрану.978-966-926-394-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36944ukРозвиток бренду як фактор підвищення конкурентоздатності товарів на ринкуArticle336.6