Філонов, В. І.2014-06-252014-06-252013-08-23Філонов В. І. Маркетинг у нарощуванні доданої вартості пропонувань промислових підприємств / В. І. Філонов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 390–398.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4063Висвітлено питання впливу маркетингової діяльності на ефективність роботи суднобудівних підприємств країни, нарощування доданої вартості пропонувань.The questions of the impact of marketing activities on the efficiency of the country’s shipyards, building value-added proponuvan.Освещены вопросы влияния маркетинговой деятель- ности на эффективность работы судостроительных предприятий страны, наращивание добавленной стоимости пропонувань.ukМаркетингвиробництвосуднобудівне підприємствододана вартістьефективністьMarketing shipyardproductionvalue addedefficiencyМаркетингсудостроительное предприятиепроизводстводобавленная стоимостьэффективностьМаркетинг у нарощуванні доданої вартості пропонувань промислових підприємствArticle339.138:339.132