Шумська, В. Б.2012-02-292012-02-292011Шумська В. Б. Управління бізнес-процесами в системі маркетингової взаємодії ринкових партнерів / В. Б. Шумська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 309–315.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1182У статті розкрито сутність процесного підходу до управління маркетингом відносин; охарактеризовано основні переваги налагодження співпраці із ринковими партнерами на основі чіткого структурування бізнес-процесів; сформульовано позитивні сторони застосування принципів процесно-структурованого управління з точки зору кількісних та якісних аспектів бізнес-взаємодії.The essence of the process-structured way of partnerships marketing management is determined; the main advantages of the partnerships with the market partners establishing on the base of distinct business-processes structuring are characterized; the positive sides of the process-structured management applying from the business-connection’s quantitative and qualitative aspects point of view are formulated.ukпроцесно-структуроване управліннямаркетинг відносинбізнес-партнериуправлінська функціябізнес-процесprocess-structured managementpartnerships marketingbusiness-partnersfunction of managementbusiness-processУправління бізнес-процесами в системі маркетингової взаємодії ринкових партнерівArticle658.8.(07)