Кузик, О. В.2015-04-292015-04-292014Кузик О. В. Особливості формування стратегії маркетингової комунікаційної політики / О. В. Кузик // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф. 22-23 травня 2014 року / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. за вип С. М. Соболь]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 107-110.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6442Основним чинником забезпечення конкурентоспроможності підприємств стає ефективна система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різних комунікаційних інструментів. Здатність раціонально організувати їх взаємодію стає запорукою успіху фірми на ринку сьогодні.The main factor for the competitiveness of enterprises becomes effective system of marketing communications, which is characterized by the extensive use of various communication tools. Ability to rationally organize their interaction becomes the key to success of the company in the market today.Основным фактором обеспечения конкурентоспособности предприятий становится эффективная система маркетинговых коммуникаций, которая характеризуется широким применением различных коммуникационных инструментов. Способность рационально организовать их взаимодействие становится залогом успеха фирмы на рынке сегодня.ukмаркетингові комунікаціїстратегічне управління комунікаціямипринципи побудови комплексу маркетингових комунікаційmarketing communicationsstrategic management communicationprinciples of complex marketing communicationsмаркетинговые коммуникациистратегическое управление коммуникациямипринципы построения комплекса маркетинговых коммуникацийОсобливості формування стратегії маркетингової комунікаційної політикиArticle339.1:658.8