Сулковський, Лукаш2014-11-252014-11-252012-09Сулковський Л. Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств / Николо Чорноголовко // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 5. – С. 25–38.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5346Стаття аналізує особливості та вагомість сімейних МСП у польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження було завершено у грудні 2009 року та проводилось командою авторів - Ł. Sułkowski, A. Kowalewska, J. Szut, B. Lewandowska, M.Kwiatkowska, A. Marjański та дослідницькою компанією Pentor, на базі комісії польського Агенства з Розвитку Підприємств. Дослідження враховує постулати методологічної тріангуляції та використовує зразкові методи обзору, статистичний аналіз, також кількісні методі, такі як фокус-групи, вільно форматні та експертні інтерв’ю.ukсімейний бізнесМСПпольські МСПпольські сімейні МСПсімейне підприємництвоХарактеристики польських сімейних малих та середніх підприємствArticle