Голіцин, Андрій МиколайовичГолицын, Андрей НиколаевичШтуль, Валентин Петрович2016-09-152016-09-152015Голіцин А. М. Концепція ринкової орієнтації компаній / А. М. Голіцин, В. П. Штуль // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 114–124.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19356У статті визначено сутність концепції ринкової орієнтації компанії, принципову її відміну від традиційної маркетингової, наведено анкету для дослідження рівня ринкової орієнтації компаній, узагальнено дані опитувань фахівців різних підприємств.This article is dedicated to the definition of market orientation concept of the firm, its principle difference from marketing orientation, cited a questionnaire for investigation the level of market orientation, generalized data of survey of specialists in different companies.В статье определена суть концепции рыночной ориентации компании, ее принципиальное отличие от традиционной маркетинговой, приведена анкета для исследования уровня рыночной ориентации компаний, обобщены данные опроса специалистов различных предприятий.ukринкова орієнтаціямаркетингова орієнтаціяконцепціяmarket orientationmarketing orientationconceptionрыночная ориентациямаркетинговая ориентацияконцепцияКонцепція ринкової орієнтації компанійArticle339.13+658