Случайна, Лариса ОлександрівнаMazur, M.Edgar, E. E.Merci, O. E.Chigozie, O. K.2019-09-022019-09-022019-04Ukranian and Nigerian business culture in the perspective of Hofstede’s 6-D model [Електронний ресурс] / Mazur M., E. E. Edgar, O. E. Merci, O. K. Chigozie // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. ІІ Міжнар. наук. конгресу SMART SOCIETY 2019, м. Київ (11–12 квіт. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Polonia university in Czestochowa ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 360–367. – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/30738The subject of research is the comparison of business cultures of Ukraine and Nigeria. The research explores economic environments both countries. Some preconditions for establishing business in both countries are analyzed. Additionally, the perspectives of economic cooperation between countries are analysed. The author focuses on the differences and similarities of business etiquette in both countries. Предметом дослідження є порівняльний аналіз ділових культур України та Нігерії. Досліджується процес співпраці між ОПЕК і Нігерією. Розглянуто культурні, економічні та дипломатично-товарні співвідносини між Україною та Нігерією.enbusiness environmentoil extractioneconomic relationshipinternational tradeintercultural communicationbusiness etiquetteбізнес-середовищеекономічні відносиниміжнародна торгівлявидобування нафтибізнес етикетміжкультурна комунікаціяUkranian and Nigerian business culture in the perspective of Hofstede’s 6-D modelArticle