Солопенко, Р. І.2016-06-222016-06-222008Солопенко Р. І. Методика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства / Р. І. Солопенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 208–217.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18729У статті порушуються питання економічного обґрунтування управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємства, розглядаються методи економічного обґрунтування управлінських рішень, використовуючи математичне моделювання для побудови оптимізаційних моделей.ukекономічне обґрунтування управлінських рішеньопераційний, кадровий, фінансовий, інвестиційний, інноваційний, маркетинговий, інформаційно-телекомунікаційний менеджментименеджмент зовнішньоекономічної діяльностіформування масиву статистичної інформаціїекономічні ризикикризові явища і ситуаціїстратегічний менеджментМетодика прийняття управлінських рішень у системі маркетингового менеджменту авіаційного підприємстваArticle656.656.053.13