Федірко, Олександр АнатолійовичFedirko, Oleksandr AnatoliyovychФедирко, Александр Анатольевич2017-11-232017-11-232011Федірко О. А. Трансформація ділових моделей автомобільних компаній ЄС / Федірко О. А. // Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право : наук. журн. / редкол.: М. С. Кулик (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : НАУ, 2011. – № 2. – С. 212–217.1729-7036https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22727Стаття присвячена дослідженню ключових чинників, форм та напрямків трансформації корпоративних стратегій в автомобільній промисловості ЄС, а також виявлення найбільш значущих зрушень в архітектурі ділових моделей компаній даного сектору, що дозволяють їм утримувати провідні конкурентні позиції на ключових сегментах глобального автомобільного ринку.The article is devoted to the research of the core determinants, forms and directions of corporate strategies transformation in the EU automotive sector, as well as the identification of major shifts in the businessmodels architecture of the companies within the sector, allowing them to hold leading competitive positions in the main segments of global motor vehicle market.ukЄвропейський Союзавтомобільна промисловістьміжнародні стратегіїділові моделівнутрішньогалузевий поділ праціаутсорсингрівні постачальників автомобільних компонентівEuropean Unionautomotive industryinternational strategiesbusiness modelsintra-sectoral division of laboroutsourcingtiers of automobile components suppliersТрансформація ділових моделей автомобільних компаній ЄСArticle339.923: 334.726