Мальчик, Мар’янаПопко, Олена2021-10-222021-10-222021-10Мальчик М. Формалізація стратегії декомодитизації для вітчизняних операторів молочного ринку в розрізі маркетинг-мікс [Електронний ресурс] / Мар’яна Мальчик, Олена Попко // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 209–212. – Назва з титул. екрану.978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36730ukФормалізація стратегії декомодитизації для вітчизняних операторів молочного ринку в розрізі маркетинг-міксFormalization of decomodation strategy for domestic diary market operators in terms of marketing mixФормализация стратегии декоммодитизації для отечественных операторов молочного ринка в разрезе маркетинг-міксArticle339.138