Меркулова, Т. В.Зубова, В. В.2019-12-032019-12-032019-10Меркулова Т. В. Матчинг банківських продуктів і клієнтів з використанням алгоритму Гейла-Шеплі / Меркулова Т. В., Зубова В. В. // Цифрова економіка : зб. матеріалів ІІ Нац. наук.-метод. конф., 17–18 жовт. 2019 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Д. Г. Лук’яненко (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 571–573.978–966–926–312–4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/31469ukМатчинг банківських продуктів і клієнтів з використанням алгоритму Гейла-ШепліArticle