Тімакова, Анжела ВікторівнаОстапенко, Катерина ОлексіївнаOstapenko, Kateryna2024-02-072024-02-072023-06-15Остапенко К. О. Психологічні особливості емоційного вигорання студентів в умовах війни : бакалавр. диплом. робота : 053, Психологія / Остапенко Катерина Олексіївна ; наук. керівник Тімакова А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналу, соціології та психології, Каф. педагогіки та психології. – Київ, 2023. – 63 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42461У роботі досліджується проблема психологічних особливостей емоційного вигорання студентів в умовах війни. Аналізуються компоненти синдрому емоційного вигорання - емоційне виснаження, деперсоналізація та редукція особистісних досягнень. Встановлено, що емоційне вигорання у студентів пов'язане з низькою самооцінкою, незадоволенням собою, зниженою здатністю керувати емоціями, мотиваційною тенденцією на уникнення невдачі, емоційною нестійкістю, тривожністю та резильєнтністю. Особливе значення має також толерантність до невизначеності, яка корелює з рівнем емоційного вигорання. Результати показують, що емоційне виснаження пов'язане з рівнем толерантності до невизначеності та резильєнтності, а редукція особистих досягнень пов'язана з рівнем резильєнтності. Дослідження спрямоване на більше розуміння психологічних аспектів емоційного вигорання серед студентів під час воєнного конфлікту. This study focuses on the problem of emotional burnout among students, specifically examining its characteristics in the context of war. The analysis explores the components of emotional burnout syndrome - emotional exhaustion, depersonalization, and reduced personal accomplishment. Findings indicate that emotional burnout among students is associated with low self-esteem, self-dissatisfaction, diminished emotional regulation, a tendency to avoid failure, emotional instability, anxiety, and resilience. The study highlights the significance of tolerance for uncertainty, which correlates with the level of emotional burnout. The results also demonstrate that emotional exhaustion is related to tolerance for uncertainty and resilience, while reduced personal accomplishment is associated with resilience. This research aims to enhance our understanding of the psychological aspects of emotional burnout among students during times of war.ukемоційне вигоранняпсихологічні особливості емоційного вигораннястудентиемоційне виснаженняemotional burnoutpsychological features of emotional burnoutfactors of emotional burnoutstudentsemotional exhaustionПсихологічні особливості емоційного вигорання студентів в умовах війниPsychological features of emotional burnout of students in war conditionsOther