Василькова, Наталія Володимирівна2014-06-302014-06-302012-04-10Василькова Н. В. Роль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послуг / Н. В. Василькова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 118-127.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4125У статті висвітлено основні питання щодо сутності, значення та практичного застосування моніторингу задоволеності студентів для підвищення якості освітніх послуг вищих навчальних закладів.The paper highlights the main issues concerning the nature, meaning and practical application of monitoring of student satisfaction to improve the quality of educational services provided by higher education institutions.В статье освещены основные вопросы сущности, значения и практического применения мониторинга удовлетворенности студентов для повышения качества образовательных услуг высших учебных заведений.ukмаркетинг вищої освітимаркетингові дослідженнязадоволеність студентівhigher education marketingmarketing researchstudent satisfactionмаркетинг высшего образованиямаркетинговые исследованияудовлетворенность студентовРоль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послугArticle[378-057.87:005.6]:339.138