Онопрієнко, ІринаХоптинець, КристинаМорозов, Олексій2020-07-272020-07-272020-05Онопрієнко І. Реклама нової продукції як фактор підвищення конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Ірина Онопрієнко, Кристина Хоптинець, Олексій Морозов // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 141–143. – Назва з титул. екрану.978-966-926-337-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33631Реклама є найголовнішим видом комунікацій. Якісна реклама є запорукою успіху просування нового товару. Досліджено основні складові реклами нової продукції. Доцільно довести важливість ключові вигоди товару. Визначити конкурентні переваги. Основним завданням виробника є переконання клієнта щодо купівлі нового товару. Доведено, що правильно вироблена стратегія і використання ефективних методів реклами забезпечить підвищення конкурентоспроможності продукції. Advertising is the most important type of communication. Quality advertising is the key to the success of promoting a new product. The main components of advertising new products are studied. It is advisable to prove the importance of the key benefits of the product. Identify competitive advantages. The main task of the manufacturer is to convince the customer to buy a new product. It is proved that a properly developed strategy and the use of effective advertising methods will increase the competitiveness of products. Реклама является главным видом коммуникаций. Качественная реклама является залогом успеха продвижения нового товара. Исследованы основные составляющие рекламы новой продукции. Целесообразно доказать важность ключевых выгод товара. Определить конкурентные преимущества. Основной задачей производителя является убеждение клиента по покупке нового товара. Доказано, что правильно выработанная стратегия и использования эффективных методов рекламы обеспечит повышение конкурентоспособности продукции.ukРеклама нової продукції як фактор підвищення конкурентоспроможностіAdvertising new products as a factor of increasing competitivenessРеклама новой продукции как фактор повышения конкурентоспособностиArticle659(1)