Ковтун, Володимир СергійовичKovtun, VolodymyrКовтун, Владимир Сергеевич2022-09-142022-09-142022-04-21Ковтун В. С. Навчання спонтанному письмовому та усному мовленню іноземною (німецькою) мовою в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Ковтун В. С. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VІII Міжнар. наук. конф., м. Київ (21 квіт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: М.М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 162–167. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37974В статті розглядаються деякі етапи дидактичного алгоритму з розвитку навичок спонтанного письмового мовлення як невід’ємної складової розвитку спонтанного усного мовлення. Цей дидактичний алгоритм автор практикує в умовах дистанційного навчання німецької мови. Його використанню передує опрацюванням студентами вправ інтерактивних комп’ютерних практикумів автора як базового навчального матеріалу. Для свідомого студента аналіз здійсненого ним висловлення стає суттєвим кроком в розвитку як його вмінь та навичок формулювання спонтанного письмового та/або усного висловлення так й значення якісного володіння лексично-граматичним матеріалом для досягнення тематично-комунікативної коректності висловлення студента. The article covers some steps of the didactic algorithm in the development of spontaneous written as well as oral expression. The author practices the didactic algorithm in distance learning of the German language. Before applying the algorithm, the students complete the exercises of the author's interactive computer-aided tutorial. A conscious student realizes the analysis of his utterance as a crucial step in the development of his written or oral expression. The student improves his perception of cause and effect of qualitative mastery of lexis and grammar in order to achieve thematic and communicative correctness of his expression.ukдистанційне навчанняспонтанністьписьмове та усне мовленнянавчальний матеріалдидактичний алгоритмусвідомлення причинно-наслідкових зв’язківтематично-комунікативна коректністькомп’ютерний інтерактивний практикумінтерактивне вивчення мовиdistance learningspontaneitywriting and speakingcurriculumdidactic algorithmperception of cause and effectthematic-communicative correctnessinteractive computer-aided tutorialinteractive Computer-assisted language learning and teachingНавчання спонтанному письмовому та усному мовленню іноземною (німецькою) мовою в умовах дистанційного навчанняArticle