Згурська, Оксана МихайлівнаПроскурякова, Елеонора ВладиславівнаProskuriakova, Eleonora2025-01-062025-01-062024-06-12Проскурякова Е. В. Цифровий маркетинг у просуванні товарів та послуг підприємства на ринку і шляхи його розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Проскурякова Елеонора Владиславівна ; наук. керівник Згурська О. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 63 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47667У кваліфікаційній бакалаврській роботі досліджено сутність та практичне використання цифрового маркетингу у просуванні товарів та послуг підприємства на ринку і шляхи його розвитку на прикладі конкретного підприємства. За практичну частину даної роботи було розроблено ефективну маркетингову стратегію для просування товарів підприємства за допомогою цифрового маркетингу. In the qualifying bachelor's work, the essence and practical use of digital marketing in the promotion of the company's goods and services on the market and the ways of its development on the example of a specific company were investigated. For the practical part of this work, an effective marketing strategy was developed for the promotion of the company's goods using digital marketing.uk-UAмаркетингрекламацифровий маркетингсоціальні мережіпросування товарівтаргетована рекламабрендmarketingadvertisingdigital marketingsocial mediaproduct promotiontargeted advertisingbrandingЦифровий маркетинг у просуванні товарів та послуг підприємства на ринку і шляхи його розвиткуDigital marketing in the promotion of the company's goods and services on the market and ways of its developmentOther