Баюра, Дмитро ОлександровичМалюк, Руслан АндрійовичMaliuk, Ruslan2024-03-012024-03-012023Малюк Р. А. Маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності підприємства : магістер. дипломна робота : 075, Маркетинг / Малюк Руслан Андрійович ; наук. керівник Баюра Д.О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 79 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42971Дипломна робота викладена на 79 сторінках, містить в собі 26 ілюстрацій, 9 таблиць, та 31 використане джерело Об’єктом дослідження є маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності на підприємстві. Предметом дослідження є процес впровадження та використання маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ресторанів “KFC” в Україні та компанії ТОВ “ГРГ-Україна”. Метою роботи є розробка напрямів вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, створення умов які дозволять продавати конкурентоспроможний товар з метою отримання прибутку. Diploma work is expounded on 79 pages, contains 26 illustrations, 9 tables, and 31використане source The object of follow-up and propaganda is follow-up taizatsiya propaganda activity on the sub-company. The subject of the report is the process of distribution and issuance of advertising messages at the enterprises of the applied restaurant "KFC" in Ukraine and the company LLC "GRG-Ukraine".. The aim of work is development of directions of perfection of marketing activity on an enterprise, conditioning that will allow to sell a competitive commodity with the aim of receipt.ukмаркетингмаркетингові дослідженнядослідженнямаркетингові послугимаркетингова діяльністьmarketingmarketing researchresearchmarketing servicesmarketing activityМаркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності підприємстваOther