Білошапка, Владислав АнатолійовичBiloshapka, V.2014-07-092014-07-092008-05-13Білошапка В. С. Створення бренду банку / В. С. Білошапка // Фінанси, облік і аудит : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: А. М. Мороз (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 12. – С. 7-13.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4543In the given article the most attention is paid to the problem of the branding in the banking practice. Determination of the «branding» and its role in modern banking is given. Some aspects to which it is necessary to pay special attention are already opened now.В статье основное внимание уделено проблеме брендинга в банковской практике. Дается определение понятия «брендинг» и его роли для современного банка. Раскрыты некоторые аспекты брендинга, на которые следует обратить особое внимание уже сейчас.ukбренд банкуфірмовий стиль банкумісія і корпоративні цінності банкумакропозиціонування брендуоцінка вартості брендуСтворення бренду банкуBranding of the banksArticleУДК 336.7:339.138