Зозульов, Олександр ВікторовичПолторак, Катерина2014-06-302014-06-302013Зозульов О. Новий підхід до управління в маркетингу / Олександр Зозульов, Катерина Полторак // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 48–54.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4134В даній статті розглянуто передумови трансформації підходів до управління в маркетингу – від традиційного до сrowd-маркетингу. Обґрунтовано зміну об’єкта управління в умовах інформаційного суспільства та розвитку мережевої економіки. Запропоновано термін сrowd-маркетинг, що ґрунтується на принципах управління «натовпом», та проаналізовано засади нового підходу до управління в маркетингу.ukінтеграціякраудсорсингпринцип управліннятрадиційний маркетингCrowd-маркетингНовий підхід до управління в маркетингуArticle