Ужва, А. М.2017-09-212017-09-212016Ужва А. М. Цінова політика аграрного бізнесу в умовах трансформаційної економіки / Ужва А. М. // Управлінський облік на підприємствах АПК: стан, перспективи та пріоритети розвитку : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: М. М. Коцупатрий (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 202–206.978-966-926-104-5https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22358В статті висвітлено основні засади формування цінової політики вітчизняного аграрного бізнесу в сучасних умовах. Здійснено моніторинг середніх реалізаційних цін на продукцію аграрного сектора. Обґрунтовано необхідність подальшого вдосконалення заходів державного регулювання ціноутворення продукції аграрного сектору.ukціноутвореннядержавне регулюванняціна реалізаціїдиспаритет цінаграрний бізнесЦінова політика аграрного бізнесу в умовах трансформаційної економікиArticle338.53 : 339.138