Фурман, Василь Миколайович2014-07-032014-07-032012-12-25Фурман В. М. Основні напрямки формування банками ефективної корпоративної стратегії / В. М. Фурман // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 363–370.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4270У статті висвітлено особливості формування банками корпоративної стратегії. Запропоновано напрямки побудови банками стратегії по роботі з корпоративними клієнтами.Peculiarities of corporate strategy building by banks are given in the article. Areas for building of the corporate clients work strategies by banks are offered therein.В статье отражены особенности формирования банками корпоративной стратегии. Предложенные направления построения банками стратегии по работе с корпоративными клиентами.ukбанкикорпоративні клієнтистратегіяклієнтські менеджерипродуктові рядибанківські технології та процесиbankscorporate clientsstrategyclient managersproduct linesbank technologies and processesбанкикорпоративные клиентыстратегияклиентские менеджерыпродуктовые рядыбанковские технологии и процессыОсновні напрямки формування банками ефективної корпоративної стратегіїArticle336.711:005.35