Позднишев, Євген В’ячеславовичPozdnyshev, YevhenПозднышев, Евгений Вячеславович2019-11-072019-11-072019Позднишев Є. В. Соціально-психологічні особливості впливу засобів масової інформації на формування іміджу у спорті / Позднишев Євген В’ячеславович // Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe. – 2019. – № 1, c. 5. – S. 41–45.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/31312Досліджено соціально-психологічні особливості впливу засобів масової інформації (ЗМІ) на формування іміджу в спорті. Показано, що усі види ЗМІ приймають участь у формуванні іміджу суб’єктів спортивної діяльності, але перевага певному виду надається реципієнтом у залежності від його віку, місця проживання, доходу та освіти. Визначено новий науковий напрямок досліджень психології іміджу – психологію іміджу у спорті. The social-psychological peculiarities of the mass media influence on the image in sports formation are researched. It is shown that all types of mass media take part in the sports activity subjects’ image formation, but a certain type preference is given by the recipient, depending on his age, place of living, income and education. The new scientific research area in the psychology of image is defined – the psychology of image in sports.ukіміджпозитивний імідж спортсмена, тренера, спортивної командипсихологія іміджу у спортіimageathlete’s, coach’s, sports team’s positive imagepsychology of image in sportsСоціально-психологічні особливості впливу засобів масової інформації на формування іміджу у спортіSocio-psychological features of the impact of mass media on forming image in sportsArticle