Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаОмельченко, Сніжана АнатоліївнаOmelchenko, Snizhana2024-12-032024-12-032024Омельченко С. А. Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Омельченко Сніжана Анатоліївна ; наук. керівник Сєвонькаєва О. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 99 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47195У даному дослідженні було узагальнено теоретичні засади маркетингового менеджменту та визначено його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз системи маркетингового менеджменту на досліджуваному підприємстві та визначено основні проблеми та недоліки системи маркетингового менеджменту на підприємстві. In this study, the theoretical foundations of marketing management were summarized and its role in ensuring the competitiveness of the enterprise was determined, the analysis of the marketing management system at the enterprise under study was carried out, and the main problems and shortcomings of the marketing management system at the enterprise were identified.ukмаркетинговий менеджментсистема маркетингового менеджментувдосконаленняконкурентоспроможністьпідприємствоmarketing managementmarketing management systemimprovementcompetitivenessenterpriseСистема маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконаленняMarketing management system at the enterprise and ways to improve itOther