Шум, О. В.2022-09-162022-09-162022-04-21Шум О. В. Робота студентів у сесійних залах під час дистанційних онлайн занять з іноземних мов: переваги та недоліки [Електронний ресурс] / Шум О. В. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів VІII Міжнар. наук. конф., м. Київ (21 квіт. 2022 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: М.М. Гавриш (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 210–212. – Назва з титул. екрану.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37986Дана розвідка присвячена аналізу особливостей використання сесійних залів під час занять з іноземних мов (англійської, німецької, французької тощо). Парна та групова робота студентів під час дистанційних онлайн занять сприяє розвитку мовленнєвих навичок студентів, навчає груповій роботі та мотивує їх до навчання. This research is devoted to the analysis of peculiarities of the use of breakout rooms during classes in foreign languages (English, German, French, etc.). Pair and group / team work of students during distance online classes promotes the development of students’ speaking skills, teaches group / team work and motivates them to study.ukдистанційне заняттясесійні залиіншомовна освітаробота у групахіноземні мовиdistance learningbreakout roomsforeign language traininggroup / team workforeign languagesРобота студентів у сесійних залах під час дистанційних онлайн занять з іноземних мов: переваги та недолікиArticle