Степаненко, Н. І.Волкова, І. М.2012-02-282012-02-282011Степаненко Н. І. Соціальні-екологічні імперативи розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств / Н. І. Степаненко, І. М. Волкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Організаційно-правові форми агропромислових формувань: стан, перспективи та вплив на розвиток сільських територій : у 2 ч. – Ч. 2. – С. 242–250.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1172У статті обґрунтовується необхідність адаптації діяльності аграрних підприємств до умов маркетингового середовища з метою забезпечення конкурентоспроможності. Запропоновано розглядати диверсифікацію діяльності аграрних підприємств як один із альтернативних механізмів мінімізації ризиків агробізнесу.In the article the necessity of adaptation of agrarian enterprises’ activity is grounded to the terms of marketing environment for competitiveness providing. It is suggested to examine diversification of agrarian enterprises’ activity as one of alternative mechanisms of minimization of agribusiness risks.ukмаркетингова діяльність аграрних підприємствімперативдиверсифікаціямоніторингmarketing activity of agrarian enterprisesimperativediversificationmonitoringСоціальні-екологічні імперативи розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємствArticle631.11