Федорченко, Андрій ВасильовичФедорченко, Андрей Васильевич2016-04-122016-04-122011Федорченко А. В. Маркетинг у сучасних теоріях фірми / А. В. Федорченко // Стратегія підприємства: адаптація організацій до впливу світових суспільно-економічних процесів : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (1-й і 2-й етапи), 17–18 берез. 2011 р., 17–18 листоп. 2011 р. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 70–72.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/16677ukМаркетинг у сучасних теоріях фірмиArticle