Майборода (Сєвонькаєва), Ольга ОлексіївнаСєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаSievonkaieva, OlhaСевонькаева, Ольга Алексеевна2017-09-132017-09-132009Майборода О. О. Стимулювання продажу товарів в умовах економічної кризи / О. О. Майборода // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 522–530.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22121В статті розглянуто основні питання стосовно заходів стимулювання продажу, які є актуальними та можуть бути використані в період кризи. Маркетинговий механізм стимулювання продажу товарів потребує ретельної підготовки, досліджень та праці, тільки тоді він буде сприяти залученню нових покупців, збільшенню обсягів продажу.ukПоведінка споживачівцінове стимулюваннябезкоштовні супутні послугизалікикупонажмаркетингові повідомленняСтимулювання продажу товарів в умовах економічної кризиArticle658.84