Беларга, Олівер2021-03-162021-03-162020Беларга О. Практика спільного міжнародного онлайн навчання як навчальна педагогіка у вищій освіті: досвід японського університету / Олівер Беларга // Університетська освіта : міжнар. наук.-практ. журн. / Ін-т вищ. освіти ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [гол. ред. Л. Л. Антонюк]. – Київ, 2020. – № 7. – С. 34–37.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/35569Одночасно з ростом спільного онлайн навчання все більше студентів відчувають, що освітнє середовище характеризується культурною різноманітністю. У цій статті буде розглядаються останні практичний досвід реалізації міжнародного спільного онлайн навчання (анг — COIL, Collaborative Online International Learning) між японським університетом Кансай (Kansai university) та Міжнародним ісламським університетом Малайзії в період з квітня 2016 року по грудень 2017 року, а також те, як це сприяло розширенню академічних дискурсів у японському навчальному середовищі. У цій статті також обговорюється різноманітність розуміння культури та інших важливих питань, що склалися в Південно-Східній Азії та Японії. Нарешті, стаття має намір заохотити студентів та викладачів до створення онлайнакадемічного партнерств та прийняття COIL як навчальної педагогіки, що може бути актуальним у швидко зростаючій галузі глобальної освіти, особливо в умовах пандемій.ukЯпоніяонлайн-навчанняІКТміжнародне спілкуваннясоціальна мережастудентінтернаціоналізаціяПрактика спільного міжнародного онлайн навчання як навчальна педагогіка у вищій освіті: досвід японського університетуArticle